HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2011.05.17. 13:04 &rash

Életjelek

Címkék: alpine füldugó halláskárosodás fülzúgás menetszél motosafe

Üdvözlöm a kedves idetévedőket, és a régi olvasókat, akik még kitartanak, hátha lesz itt még valami alapon.

Az idei első fecske a tél elmúltával késve érkezik, ráadásképpen nem is a motorral kapcsolatos beszámoló lesz, hanem tesztelésre kapott felszerelés. Ez az aprócska fülbevaló a MotoSafe füldugó, amit kifejezetten a motorosok számára fejlesztettek, hogy a menet közben fellépő szélzajt kiszűrje. Elég hangos sisakom van, a száz kilométer feletti utak alkalmával gyakran tapasztaltam, hogy zsong a fejem, ezért elkezdtem használni a sima szivacs füldugót. Ennek azért volt némi hátránya, leginkább a kényelmesség terén. Szigetelni szigetelt, olyannyira hogy levegőt sem kap a hallójárat, így nem árt kivenni néhány óránként, valamint minden zajt, hangot lecsillapított. Namost képzelhetitek, benzinkútra beérve kesztyű, sisak le, füldugó ki, biztonságba helyez, el ne guruljon. Ellenkező esetben mókás szituációkban találhattam magam, amikor is vagy halkan, vagy hangosan beszéltem.

A bevezetőnek szánt gondolatokat nem akarom tovább nyújtani, a linken megtalálhatjátok a tesztünk eredményét: Hegylakok.hu 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr192910935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

&rash 2011.05.18. 21:54:50

A Blog nem halt meg >:D Csupán szunnyad, illetve azon a másik oldalon dolgozik :)

hapsi 2011.05.20. 07:16:41

@&rash: Nekem az nem jön be. Olyan, mintha kisiskolásoknak szólna. A technikai cikkek csapnivalóak, kb mint a blikk, a végén lévő reklámról szól, szerintem az sem érti, aki írta :-). Én is csinálok honlapokat, igaz nem magamnak, hanem megrendelésre, azért valamennyire átlátom a dolgokat...
A blogod meg tetszett.

&rash 2011.05.30. 22:23:09

@hapsi: Köszönöm az őszinte véleményed :) Ezek szerint neked jobban tetszene, ha jobban elmerülnénk a részletekben, átfogóbb képet adva arról ami írunk?! Biztos megoldható ;)
süti beállítások módosítása