HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2011.02.11. 22:56 &rash

Megesik, hogy a motoros elesik...

Címkék: motoros baleset carbon crash zzr kawasaki hegylakok zzr400 hegylakók bukógomba deklivédő

Rég jártam erre. Nem azért mert lusta vagyok, hanem mert nem volt mit mondanom. A motort nem láttam hetekig, néha egy-egy futó pillantást vetettem a nyitott garázs ajtón keresztül a letakart paripára. Tavaly ősszel az utolsó motorozás alkalmával még sikerült felnyalnom az aszfaltot. A lábtartó már karcolt, jelezvén hogy itt a vége, nem kellene tovább dönteni. Tényleg nem kellett volna erőltetni, a hátsó gumi már bőven a tapadás határán volt. Röpke pillanat alatt vesztette el kapcsolatát az aszfalttal, majd a következő másodpercben a fényszóró nézett rám riadtan, hogy mit is keresek vele szemben... A gumik helyett a továbbiakban a bukógombán, kipufogón és a kormánysúlyon folytatta útját a motor, totál lapon...

A lábtartó ropimód tört darabokra a motor súlya alatt...

A részletes történetet megtalálhatjátok az alábbi linkre kattintva, a Hegylakók motoros oldalon. A továbbiakban, ahogy azt már korábban említettem, ott olvashattok. Mostantól nincs megkötve a kezem, írhatok szabadon bármilyen témában, ami kapcsolódik a motorozáshoz. Az észrevételeket, tanácsokat, tapasztalatokat szívesen fogadom, és ha van olyan, amiről hallani szeretnétek, megpróbálunk utána járni. Észrevételeket a zzrash@freemail.hu email címre írhattok.

A blog nem hagyja abba működését, ha szigorúan a motoromhoz kapcsolódó, vagy általános Kawasaki ZZR anyagot hozunk össze, az itt is szerepelni fog, ha nem is komplett cikk, de egy rövid ismertető és link formájában.

Üdvözlettel: &rash

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr472655033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapsi 2011.02.12. 08:38:11

Na, gratula! :-D
Hogy állsz a felkészítéssel a szezonra? Én nagy tervekkel mentem a télnek, gondoltam, az unalmas téli estéken szétszedem a 9-est, újra szelephézag, első futómű, fék, olaj, szűrők, fényezés stb.
Közben nyitottunk egy kis élelmiszer boltot, így az unalmas téli estéken inkább aludtam gyorsan 4-5 órát :-D

&rash 2011.02.12. 09:45:31

Szezonra felkészítés?:D
Egyenlőre annyit tettem, hogy felébresztettem a téli álomból. Motor középtámaszra, be egyesbe, önindítót nyomva az ac feltöltötte üzemanyaggal az üres karburátorokat. Nem kellett sokáig indítózni, beindult. A légszűrőbe meleg levegőt fújva lehet még könnyebben ment volna.
Ha jobbra fordul az idő, elkezdek végre motorozni is, a télen kímélem az ízületeimet ;)
Gyorsan alszunk 4-5 órát? Az izgalmasan hangzik... :D Pont egy olyan témakörrel foglalkozom, hogy mindent gyorsan csinálunk... még az alvást is :D
süti beállítások módosítása