HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.08.22. 13:42 &rash

Kakucs

Eseménytelenül telt a nyár, a motorhoz nem nyúltam mióta összeraktam, kivéve a karburátorszinkronizálást, meg a tükrök le és felrakását.  Csak motoroztam :)

A Tesztmotor.hu szervezésében elmentem egy kezdőknek hirdetett pályanapra a Kakucs ringre, ahol sok új élménnyel, tapasztalattal gazdagodtam. Így utólag sem tartom pénz kidobásnak, azon az 50 kilométeren amit elköröztem, rengeteget tanultam, ami nagyon lassan jött volna össze az utcán magamtól. A hátsó gumiról elfogyott mindenféle majrécsík :) valamint sikerült a lábtartó csavarokat is megkarcolni, igaz először meglepődtem rajta.

A második ilyen rendezvényen volt bója körül keringőzés, ami sokkal nehezebb, mint látszik, hiszen 10-15km/h sebességnél kell ledönteni a motort, ezt itthon még gyakoroltam egy parkolóban.  Minden esetre érdekes mit ki lehetne még hozni a motorunkból kis gyakorlással, amit utána lehet kamatoztatni az utcai motrozás során is.

A fogyasztás a nyáron vegyes volt, Kakucsról hazafelé sikerült közel 7 literes átlagfogyasztást elérni… :D Egyszer ki kell próbálni milyen fogyasztást produkál ha sétatempóban halad az ember. Hallottam már 4-5 liter közötti fogyasztásról, azonban nekem még sosem sikert jelentősebb távot menni olyan tempóban, hogy mérhetővé váljon az alacsony fogyasztás.

Egyedüli változás a motoron, hogy felkerült néhány matrica – ez kinek tetszik, kinek nem. Nem a végleges design.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr922238845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KöTöM 2010.09.21. 05:59:26

Üdv!

Először is gratulálok a motorodhoz. Nagyon jól néz ki!
Másodszor pedig szomorúan tapasztalom, hogy megcsappant a lelkesedésed, és abbahagytad a blogolást. Kár, mert én is szeretem az ilyeneket olvasgatni és a Te "naplód" is figyeltem. Remélem azért nem végleg álltál le.

Széles utat!
KTM

&rash 2010.09.21. 18:07:13

@KöTöM:
Köszönöm az elismerő szavakat! :)
Sajnos igen, mostanában nincs gyakran bejegyzés, talán havi egy, a kezdetihez képest visszaesett a lendület.
Ez betudható részben annak, hogy nem kellett mostanában a motorhoz nyúlnom, ami pozitívum, viszont azért sem kellett hozzányúlnom, mert nem volt időm használni. Szeptemberben eddig egyszer motoroztam vele, valamint lemostan a láncot, meg állítottam rajta, mert szégyenszemre úgy szóltak hogy laza.

Továbbá idén erősen rá kell feküdnöm az egyetemre is... Szakdolgozat, gazdasági nyelvvizsga, maga a félév tárgyai sem tűnnek sétagaloppnak, illetve ez mellett még dolgozom heti 30 órában, vagy még többen.
Ennek a motorozás látja elődleges kárát, mert bizony ő viszi a legtöbb pénzt. Nem motorozok -> kevesebbet kell dolgoznom -> többet tudok tanulni.
Valahogy úgy okoskodom, hogy ha lemondok most a motorozásról, később a tanulmányaim által megtehetem hogy többet motorozhassak :)

Valamint a kevés időm miatt nem tudom megtenni, hogy csak úgy hobbiból nekiálljak valamit bemutató célból szétszedni, pedig néha jó lenne, de félő, a minőség rovására menne - így is lett néhány felületes cikk, nem jártam teljesen utána a témának.
Valahogy így állok most, tervek vannak, de egyelőre a motor pihen a garázsban.
Üdv.: &rash
süti beállítások módosítása