HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.03.19. 20:08 &rash

Blokk vissza, lengőkar, hátsó teleszkóp, hátsó kerék

Váz helyrerakása:

A könnyebbik utat választottam ilyen téren, ugyanis a váz még csupasz volt, simán ráemeltem a blokkra. A blokk felvolt bakolva, a vázat felemeltem, és ráhúztam. Elöl van hely mozgatni, hátul már problémásabb. A váltótengely és környékében állandóan elakadt a váznak az a része, ami a kitámasztó érzékelőt tartja. Próbálkoztam máshogy, az elején feljebb emeltem, és igy a hátulját le tudtam vinni annyira, hogy alulról csúsztassam rá a hátsó rögzítési pontokra a vázat. Van egy csavar a váz jobb oldalán az alsó rögzítésnél, ez olyan passzentosra volt állítva, hogy nem tudtam be paszirozni a blokkot a vázba. Némileg beljebb tekerve már könnyedén a helyére került minden. Mellesleg annyira szoros volt azon a ponton, hogy kiszedtük még anno a csavarokat, de nem engedte szorításából a blokkot a váz. Helyre tettem a csavarokat, alől nekem bukógombák vannak a gyári felfogatás helyén. Ekkor jut eszembe, le akartam mérni a blokk súlyát igy szárazon. Vázzal együtt 83kg, a váz magában 15-16kg, villahidastól legyen 17, a blokk tehát 66kg lenne ezek alapján, olaj nélkül. Megmértem még más apróságokat is: lengővilla 5kg, hátsó teleszkóp himbástól 5kg, első kerék 11 kg. Kíváncsi leszek a végén mennyit fog mutatni a mérleg, no meg arra is hogy fogom megmérni.

Lengőkar helyrerakás:

Befűztem a hajtásláncot, majd átbújtattam rajta lengőkart, ugyanis a nittelős láncot másképp nem tudom visszarakni. Rögzítettem a lengőkart és a hátsó teleszkópot, majd jöhetett helyére a hátsó kerék. Párszor összeraktam meg szétszedtem, mert a szinterezés miatt szorult a tengely a lengőkar azon részén, ahol vándorolhatna a láncfeszesség állítása végett, vakarhattam ki a felesleges szintert. Aztán elfelejtettem rögzíteni a féknyereg tartót, a hátsó kerék miatt pedig nem tudtam ennek a csavarját a helyére tolni. Ráadásul elfelejtettem a hátsó kereket megmérni, úgyhogy még jön egy kör. Kutya szerint évekre el kellett volna búcsúznom a hátsó tengelytől, ehhez képest elég gyakran a kezembe akadt mostanában.

Himbarendszer:

1.       Középtámasz

2.       Rugóstag rögzítési pont

3.       Kutyacsont rögzítési pont

4.       Himbarendszer vázhoz való rögzítése

 

Hátsó kerék rögzítése:

1.       tengely

2.       tengelytáv távolság jelző jobb

3.       féknyereg tartó – a képen nincs

4.       távtartó

5.       kerék + menesztő + fogaskerék + távtartó

6.       tegelytávolság jelző bal

7.       alátét

8.       koronás anya + sasszeg

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr881853123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása