HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.03.16. 23:02 &rash

Villlanyak, első teleszkóp, első kerék

Villanyak visszarakása a vázba:

A csapágyakat bezsíroztam, a csészéket is, a nyakat alulról bedugtam, felülről ráment a felső csapágy, majd a gumigyűrűt ráhúztam a tengelyre, így már nem akart kicsúszni. Ezután a porvédő került a helyére, majd elkezdtem a finombeállító tárcsát rácsavarni. Kézzel tekertem ameddig tudtam, majd célszerszám híján csavarhúzóval és kalapáccsal tettem helyre, annyira húztam meg hogy ne kotyogjon a csapágy. Amint ezzel végeztem, rácsavartam a másik tárcsát is, és megszorítottam. Mehetett helyére a felső villahíd, az alátét és az anya.

Az alábbi két videón bemutatják hogyan is kell szakszerűen elvégezni a műveletet:

www.youtube.com/watch

www.youtube.com/watch

Nehéz az élet egy 4-5-6 éves 1,3 megapixeles fényképezővel…

1.       Villanyak helyrerakása

2.       felső kormánycsapágy helyrerakása

3.       gumigyűrű helyrerakása – a képről lemaradt, szemléltetésnek odarajzoltam

4.       porvédő

5.       peremes finombeállító tárcsa

6.       finombeállító tárcsa

7.       felső villahid – nincs a képen

8.       alátét

9.       anya

A teleszkópokat a villahidakba beletoltam, és meghúztam a csavarokat. A felső villahidon egy, az alsón kettő imbusz csavar tartja oldalanként a telószárakat. Felkerülhetnek még ilyenkor a kormánycsutkák, kettő-kettő imbuszcsavar rögzíti őket.

Első keréktengely:

A telók alján a csavarokat meglazítjuk, és belehet tolni a tengelyt, erre rá a távtartót, aztán kerék, kilométeróra csigás meghajtója, és végül az anya. A tengely 14es imbusz, az anya 12es. A következő képen vettem ki/raktam vissza: az anyánál a tengelyt szorító csavarok legyenek lazák, a tengelyt fogók pedig szorosak, így egy imbusz kulccsal lehet dolgozni, nem kell ellen tartani. A kerék forgásirányára figyeljünk összeszereléskor!

Tanul egykerekezni

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr451845735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása