HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.03.14. 20:55 &rash

Csavargás

 

Egy maréknyi dollárért csavarért mentem, hogy elnyirt fejeket többet ne láthassak.

A csavarok  nagyrészt a karburátorhoz lesznek továbbá vettem egy 4.8-as fúrószárat, 4db gumit a gyertyapipákra, ami védi a nedvességtől, portól. Végre nem kellett több ezreket/tízezreket kiadnom, és mégis sok apróságot beújítottam.

A karburátor tetején a fekete tetőt 15db M4x14 csavar fogja, aminek csak a vége menetes, mert van rajt 9,5mm hosszú 5mm átmérőjű távtartó, ami arra hivatott, hogy ne roppantsuk meg a műanyagfedelet a csavar túlhúzásával. A 3-as karbin az egyik csavar eltér, ez a szivató bowdenjét tartja, ezen nincs távtartó, azaz egy rézből készült cső van benn távtartóként. A karbi alján a csészéket 16db M4x14 csavar fogja, ezen már nincs semmiféle távtartó. A karburátorokat összekötő alumínium szelvényben 8db M5x14 csavar van. Mindegyiket imbusz fejűre cseréltem, így elkerülhetem a későbbiekben a csavarfej elnyírásokat.

A karteron az olajhűtő csőnek nincs a furatban menet, ez nekem kellett belevágni, ehhez kellett a 4.8as fúrószár, illetve a M6-os menetmetsző.

A napokban elkészült a teleszkóp szinterezése is, selyemfeketét beszéltünk meg emlékeim szerint, ehhez képest fényes fekete lett, majd kiderül mennyire üt el a motortól, legrosszabb esetben télen újra lesz fényezve. Kapott friss teleszkóp olajat és szimeringeket. Ugyan ezt a szint kapta az alsó és felső villahid, valamint a kormánycsutkák is.

A gyújtáskapcsoló már viseletes lehet, mert van hogy akad némileg, leginkább a kormányzárra fordításkor, úgyhogy szétszedem. Ez annyira nem is egyszerű, mert ugyan csavar fogja össze, azonban ez a hat csavar olyan, hogy meghúzás után leszakad a feje, és nem lehet eltávolítani olyan egyszerűen. Két csavar fogja a felső villahidhoz, négy csavar pedig magát a gyújtáskapcsolót fogja össze. A villahidból kiszedték a műhelyben ahol szinterezték, a maradék négy megmaradt nekem. A csavarokat megpontoztam, majd 3as fúróval elkezdtem fúrni, miután ezzel elég mélyre jutottam, 5mm-es fúróval lefúrtam a fejeket. A rögzítés ilyenkor megszűnik, eltávolíthattam a gyújtáskapcsoló alját, a bent maradt csavar csonkok kézzel kicsavarhatóak. Persze hogy ne legyen egyszerű, sikerült eltörni a vékony fúrószárat, és többet nem találtam itthon, a vastaggal próbálkoztam, de lecsúszott, a furat oldalát gyepálta meg, ami alumínium, ezért nyomokat hagyott rajta. A napokban ezt a részt is el fogom rendezni, de inkább foglalkozok az összeszereléssel most már.

Gyújtáskapcsoló kormányzáron

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr991839739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.03.16. 14:11:58

Türelmetlenül várjuk a 'vrooomm' című posztot... hétvégén 18 foook :)

&rash 2010.03.16. 19:12:13

@kutya_zzr:
Ma jött meg a kartertömités, holnapra pedig szabadnapoltam magam ;)
süti beállítások módosítása